Powered By GNET

Powered By GNet

Προγράμματα υποστήριξης από 10€

Δείτε τα πακέτα

Netcafe.gr

netcafe

Γίνετε κομμάτι της αλυσίδας με το πιο πιασάρικο όνομα! Netcafe.gr

Πληροφορίες

Gnet Tools

Gnet Live Desktop

Τα εργαλεία που σας βοηθούν στην καθημερινή διαχείριση του καταστήματος σας.

Πληροφορίες

Καταστήματα

Καταστήματα

Δείτε μερικά από τα καταστήματα που μας εμπιστεύονται καθημερινά

Κατάλογος

Τελευταία παιχνίδια

Latest Releases

Οι τελευταίες ενημερώσεις των παιχνιδιών στα καταστήματα μας.

Δείτε τα

 
Το Support Forum της Gnet κατέχει κατα την εκτίμηση μας πρωτεύουσα θέση μεταξύ των υπηρεσιών που προσφέρουμε. Ο λόγος είναι ότι δεν μπορεί να καλυφθεί η συγκεκριμένη ανάγκη, αυτή της υποστήριξης, από άλλα μέσα ή λογισμικά. Το Support Forum δίνει τη δυνατότητα στους συνεργάτες μας να μεταφέρουν αιτήματα για τεχνική υποστήριξη σε 24ωρη βάση απέναντι σε ένα οργανωμένο Τεχνικό Τμήμα εξειδικευμένων τεχνικών. Πιο συγκεκριμένα αντιμετωπίζονται οι περιπτώσεις:
 
  • Προβλήματα παιχνιδιών. Οτιδήποτε σχετίζεται με πρόβλημα λογισμικού. Πολλά παιχνίδια διαπιστώνεται ότι έχουν bugs από κατασκευής τους. Σε άλλες περιπτώσεις διαπιστώνουμε ασυμβατότητες με hardware, π.χ. λόγω ακατάλληλων drivers ή με τρίτο λογισμικό. Ανάγκη για πέρασμα απαραίτητων patches. Καθημερινή υποστήριξη updates. Οι περιπτώσεις είναι πολλές και ποικίλες.
  • Προβλήματα Internet. Οτιδήποτε σχετίζεται με τη χρήση του Internet εντός καταστήματος. Εφόσον διασφαλιστεί ότι η όδευση των καλωδίων είναι κατάλληλη, αναλαμβάνουμε την επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με το Internet, όπως : ρύθμιση του load balancing με διαμοιρασμό των πόρων του συστήματος, ελαχιστοποίηση χρόνων απόκρισης, ιεράρχηση αναγκών δικτύου με παροχή απαραίτητου bandwidth όπου χρειάζεται πραγματικά, παρακολούθηση γραμμών δικτύου.
  • Προβλήματα της καλωδίωσης του δικτύου. Η κατασκευή του δικτύου δεν είναι δική μας υπόθεση. Ωστόσο, μπορούμε εξ αποστάσεως να διαπιστώσουμε όλα τα πιθανά προβλήματα και να συστήσουμε διορθωτικές ενέργειες.
  • Προβλήματα ενεργού εξοπλισμού. Με τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε παρακολουθούμε και μπορούμε να διαπιστώσουμε προβλήματα στα switches και τους routers του καταστήματος.
  • Προβλήματα hardware. Αναλύεται το πως λειτουργεί το hardware στο κατάστημα και πως συνεργάζεται με το λογισμικό. Οτιδήποτε δημιουργεί πρόβλημα από πλευράς εξοπλισμού μπορούμε να το διαπιστώσουμε και να κατευθύνουμε προς την επίλυση του.
  • Προβλήματα λογισμικού διαχείρισης ταμείου. Αναλαμβάνουμε πλήρως την υποστήριξη των προγραμμάτων Guardian και NetCount.
 
Η χρήση του Support Forum είναι απλή. Περιγράφεται από τον ενδιαφερόμενο (ιδιοκτήτης ή υπάλληλος καταστήματος) που εκπροσωπεί τη συνεργαζόμενη επιχείρηση το πρόβλημα που τον απασχολεί. Το εισερχόμενο μήνυμα καταγράφεται αυτόματα από πλευράς Gnet σε εσωτερικό σύστημα ticketing και τοποθετείται στα προς επίλυση ζητήματα όπου γίνεται ανάληψη του συμβάνοτας από έναν τεχνικό μας.
 
Περισσότερες πληροφορίες στο τμήμα πωλήσεων της Gnet στα τηλέφωνα: 2310-566961 και 2311-243302.
 

Είμαστε στα social media

Newsletter

Scroll to top